Deze website gebruikt cookies. Klik hier voor meer informatie.
  • *
  1. Potentiële klanten informeren via Google Post

    Het is algemeen bekend dat Google een grote invloed heeft over hoe dat potentiële klanten tot u komen. De website dusdanig technisch én inhoudelijk geoptimaliseerd hebben scheelt al heel veel. Maar ook uw bedrijf met adres en openingstijden aanmelden op Google is net zo belangrijk. Deze gegevens worden gebruikt in de zoekresultaten en in Google Maps. Hiervoor biedt Google ook de mogelijkheid om zogenaamde “posts” te plaatsen. Wanneer iemand op Google naar uw bedrijfsgegevens zoekt, verschijnt deze post in beeld. Dit is handig voor bijvoorbeeld geplande evenementen, dagelijkse aanbiedingen of andere acties. De post wordt meteen live weergegeven in uw vermelding op Google Zoeken en Maps.

     

    Uw bedrijf aanmelden voor Google

    Ga naar Google Mijn Bedrijf en maak indien u het nog niet heeft een account aan. Vervolgens kunt u al uw bedrijfsgegevens invullen.

     

    Een post plaatsen

    Ga naar Google Mijn Bedrijf en ga naar de rubriek “Posts”. Vul alle velden in. De post wordt direct weergegeven op Google. Het is aan te raden om regelmatig andere posts te tonen. Met de statistieken van uw website kunt u bepalen welke post het meest effect had.

     

    Google Post maken

    Een Google Post maken

     

    Google Post

    De Google Post wordt direct weergegeven

    12-12-2017
  1. Wat vinden onze klanten?

    • ProRun

      Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe website! Meerdere mensen kunnen tegelijk aan diverse artikels werken, gemakkelijk en snel.
    • Autoservice Frans Huijbregts, Prinsenbeek

      Bij SatDesign hebben ze goed geluisterd en meegedacht voor onze nieuwe website. Tijdens de ontwikkeling van begin tot het eind ontzorgd. Zeer tevreden over de nieuwe website en ook de mobiel versie. Al vele complimenten gekregen.
    • R.O.B. Reclame, Zwijndrecht

      SatDesign schakelen we in als er intern onvoldoende capa- citeit beschikbaar is. Onze wensen laten we gewoon via e- mail weten, welke dan meestal direct doorgevoerd worden.