Een onweerstaanbaar aanbod

Wat als er een magische formule zou bestaan waarmee je:

Dat zou jouw leven veel makkelijker maken, toch? Gelukkig hoef je hiervoor geen hocuspocus-spreuk te leren. Wat je nodig hebt is een copywriter zoals ik. Die weet met welke woorden ze jouw aanbod onweerstaanbaar maakt.

Copy vanuit ’t koppie

Zo noem ik mijn teksten graag. Ik duik in het hoofd van jouw doelgroep. Wie zijn ze, wat willen ze, waar zijn ze bang voor? Die input verwerk ik tot een lekker lezende tekst die past bij jouw bedrijf. De inhoud, woorden en zinsopbouw kies ik zeer zorgvuldig. Zo beïnvloed ik jouw doelgroep om vol overtuiging voor jou te kiezen.

Mijn woorden doen al hun werk voor:

Conversiewattuh

Laat me je helpen. Conversie betekent dat jouw lezer doet wat jij wil. Bijvoorbeeld een offerte aanvragen, solliciteren of een product kopen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Het gaat om wát je zegt, hóe je het zegt en hoe het er visueel uitziet.

Teksten die jouw doelgroep overtuigen

Dit is waar veel bedrijven kansen laten liggen omdat ze zelf hun teksten schrijven. En waar ik voor jou het verschil maak. Ik schreef honderden teksten, las talloze boeken en volgde opleidingen op het gebied van zoekmachineoptimalisatie, design en psychologische beïnvloeding om dit goed onder de knie te krijgen. Stop dus met worstelen om de juiste woorden te vinden en laat mij het denk- en schrijfwerk voor je doen.

Jouw teksten in vertrouwde handen

Webteksten zijn mijn specialiteit. Niet gek, als je een webdesignbureau runt en dagelijks websites ontwikkelt. Daarnaast ben ik goed in vacatureteksten, brochures, interviews en teksten voor LinkedIn.

Niet voor iedereen geschikt

Mij inschakelen vraagt om een investering. In geld, maar ook in tijd. Je moet allerlei vragen beantwoorden. Over wie jullie doelgroep is, waar jullie voor staan, wat je wil bereiken enzo. Zo wordt je tekst uniek en ontstijgt hij het niveau ‘dit kan mijn secretaresse ook met een beetje hulp van ChatGPT’. Resultaat vraagt om inzet. Van jou en van mij. Maar wees gerust, ik doe het zware werk.

Minder stress, meer resultaat

Dat is samengevat wat mijn werk jou oplevert. Niet meer worstelen met woorden, knoeien met kopjes en inwendig vloekend naar je knipperende cursor staren. In plaats daarvan:

  • lees je vol trots wat ik over jouw organisatie schrijf
  • pluk je de vruchten van mijn creatieve ideeën
  • verbaas je jezelf over het effect op jouw doelgroep

Loop geen kansen mis en kies voor onweerstaanbare teksten

“Daniëlle schreef voor ons de webteksten van Hoogesteger. Razendsnel wist Daniëlle zich in te leven in de materie. Ze stelde kritische vragen om ons aan het denken te zetten en ging aan de slag. Alle deadlines zijn gehaald. En al snel daarna kon de website live met aansprekende teksten die de nieuwe positionering van Hoogesteger goed uitdragen.”

Veelgestelde vragen

Voor als je geen genoeg kunt krijgen van mijn teksten.

Ik denk dat deze pagina een goed voorbeeld is van mijn natuurlijke schrijfstijl. Persoonlijk, enthousiast, begrijpelijk en overtuigend.

Natuurlijk pas ik me graag aan de schrijfstijl van jouw organisatie aan. Als je maar geen over-the-top-humor van me verwacht. Ik ben in het echt grappiger dan op papier.

Dat ligt aan zoveel factoren…een tekst schrijven is meer dan wat letters op papier zetten. Het is onderzoek doen, interviewen, schrijven, schrappen, feedback verwerken en repeat.

Mijn uurtarief in 2023 ligt tussen de € 85 en € 95. Maar als je niet weet hoe lang ik met jouw tekst bezig ben, dan heb je nog weinig aan deze informatie. Tijdens ons kennismakingsgesprek vertel ik je hier graag meer over. Daarna ontvang je van mij een voorstel zodat je precies weet waar je aan toe bent.

Is dat antwoord te vaag voor je? Lees dan eens mijn blog ‘Wat kost het om teksten voor je website te laten schrijven’. Hier vind je een uitgebreide toelichting en 3 voorbeeldoffertes.

Daar kom je maar op 1 manier achter: door contact op te nemen. Ik werk aan meerdere projecten tegelijk. Soms met een harde deadline, soms met wat flexibiliteit. Heb je een kleine opdracht dan lukt het me vaak wel dit op korte termijn in te plannen. Door de hoeveelheid aanvragen die ik krijg, lukt dit me niet voor grotere projecten. Ik lever graag kwaliteit en daar neem ik de tijd voor.

Ja hoor, dat ik samen met mijn man een webdesignbureau run wil niet zeggen dat ik alleen teksten voor je schrijf als wij ook je website mogen maken. Ik werk regelmatig voor communicatiebureaus, online marketingbureaus of andere ondernemers die geen behoefte hebben aan een nieuwe website.

Altijd lastig om zo’n vraag over jezelf te beantwoorden. Ik zou iets kunnen zeggen over het toepassen van psychologische beïnvloedingsprincipes of mijn ervaring met webdesign. Als je het mijn opdrachtgevers vraagt is de kans groot dat ze iets zeggen over mijn enthousiasme, betrokkenheid en creativiteit. Ik ben geen muurbloempje zeg maar. Daarom is het belangrijk dat er een klik is als wij gaan samenwerken.

Op zoek naar de juiste woorden om je doelen te bereiken?

Laat mij je boodschap versterken